Rabbit Samurai
I Rabbit Samurai får du delta i ett färgsprakande 2D-äventyr där du bygger din egen kortlek. Varje strid är tuffare och roligare än den föregående. Möt udda varelser i 42 arenor. För varje omgång blir du starkare när du blandar dig fram till segern. Mellan striderna väljer du hur du vill förbättra dina chanser: lägg till ett nytt kort i din kortlek, ta bort ett kort som hindrar dig eller läka dig och fortsätt. Upptäck kistor och hemliga uppdrag för att tjäna uppgraderingar, boosts och nya sätt att spela dina kort. Besegra bossar för att tjäna kraftfulla belöningar och förbättra dina samurajfärdigheter. Med fiender som attackerar, skyddar sig och läker sig i knepiga kombinationer kommer varje match att hålla dig på tårna. Det är lätt att lära sig, underhållande och fullt av korta strategisessioner som är perfekta för casual deck-building-fans. Har du vad som krävs för att guida denna fluffiga krigare genom 42 strider och vinna segern?