Rabbiman Adventures
"Redo för ett äkta äventyr? Föreställ dig att du reser genom tid och rum till färgstarka världar fyllda med gömda stigar, listiga motståndare, magiska föremål och kluriga pussel. Varje nivå bjuder på nya utmaningar som kräver din uppfinningsrikedom för att avslöja hemligheter och ta dig vidare. Hatten är nyckeln: Heltehatten rymmer krafter som teleportering, problemlösning, mekanismaktivering och öppning av dolda områden. Med tiden lär du dig avancerade akrobatiktrick som hjälper dig förbi de tuffaste hindren. I den inbyggda butiken kan du skräddarsy din karaktär efter egen smak. Letar du efter mer? Bonusnivåer med extra svåra pussel finslipar dina färdigheter, låser upp nya superkrafter och ger dig chansen att sätta personliga rekord. Här visar du vad du verkligen går för. Musiken sätter stämningen: ett soundspår som kombinerar hiphop‑beats, retroloopar och originella samplingar skapar en levande och dynamisk spelupplevelse. Varför Rabbiman Adventures? Det är en hisnande resa genom olika epoker, platser och traditioner där berättelsen utvecklas med dig. Varje steg ger nya överraskningar. Hur många mysterier klarar du av att avslöja?"