RABBIDS INVASION - PAKET #4 SÄSONG ETT
Upplev det populära barnprogrammet på ett helt nytt sätt! Nu kan du titta på och leka med Rabbids i tre interaktiva avsnitt: ""DUELING RABBIDS", "SCHNOZ RABBID" and "ZOMBIE RABBID". Upp ur soffan och tävla med vänner och familj i galna och roliga utmaningar som Pepper Dance, Shopping Rush, Rabbid Launcher och många fler ...