RABBIDS INVASION - SEASON PASS
Season Pass ger dig mest valuta för pengarna till Rabbids Invasion Interactive TV Show och är nu tillgängligt! Det innehåller alla 15 tilläggsavsnitt och deras galna utmaningar! Tävla med vänner och familj medan ni tittar på de roligaste scenerna ur "SUPER RABBID", "RABBID VAMPIRE", "RABBIDS WITH FLEAS", "ZOMBIE RABBID", "RABBID DREAMS" och tio andra interaktiva avsnitt. Posera som en knäppgök, hitta dolda saker, skrik det ikoniska "Bwaaah", slå klockan och tjäna fler Rabbids-mynt för att bli varje avsnitts mästare!