Quantum Conundrum
Du åker för att besöka din farbror, men någonting är fel. Han kommer inte och möter dig, och det skedde en explosion när du anlände. Rädda din farbror med hjälp av hans senaste uppfinning, en dimensionsväxlingsmaskin. Växla mellan fem dimensioner direkt och jobba dig genom hans galna, kluriga herrgård!