Pyramid Quest
Pyramid Quest är ett utforsknings- och skattjaktsspel inspirerat av klassiska plattformsspel. Målet är att hitta de tre delarna av en artefakt och öppna porten till nästa nivå samtidigt som man samlar diamanter och mynt. Fällor, hinder och fiender från gamla dagar gör uppdraget mycket farligt och utmanande. 3D-grafik packad i en snygg grafikstil, fantastiska 2,5D-nivåer och beprövad gameplay ger dig timmar av nöje.