Puzzle Quest 3
Det ursprungliga matcha-3-rollspelet återvänder med ett helt nytt äventyr. Upplev den klassiska kombinationen av strategiska pusselstrider med episka monster, unika hjälteklasser och otroliga fantasyberättelser. Utforska mytiska grottor, upptäck värdefullt loot och lås upp episk utrustning när du ger dig ut på en helt ny resa för att bli nästa legend i Puzzle Quest! Lös ändlösa matcha-3-pussel! – Segra genom att matcha flera färgglada ädelstenar och dödliga skallar i vilken riktning som helst för att skapa förödande kombinationer! Upptäck legenden i dig – Välj mellan sju hjälteklasser, starta en ny karaktär när som helst – ingen lootbox krävs! Lås upp episk utrustning – Samla loot från dina resor och utrusta din hjälte med legendariska vapen och rustningar! Ge dig ut på äventyr – Påbörja en ny resa när som helst med regelbundet roterande äventyr och givande live-event. Det finns alltid ett uppdrag att utföra! Säsongsinnehåll – Utför berättelseuppdrag eller ta dig an säsongens berättelser för att få unika belöningar som du får med varje större uppdatering! Otrolig 3D-grafik – Upptäck unika monster, charmiga karaktärer och episka hjältar som är fullt animerade med fantastiska effekter! Värva allierade – Träffa ett flertal karaktärer som ansluter sig till din kamp och hjälper dig att vinna fler resurser eller bygga ny utrustning. Samla och använd utrustning – Samla olika vapen, rustningar och trollformler för att kunna ta dig an allt mäktigare fiender. Action för flera spelare – Kämpa mot hjältar i PVP och klättra i topplistorna, eller bilda en grupp med upp till tre vänner för att ta dig an grottor tillsammans i realtid!