Puzzle Book
Puzzle Book erbjuder 35 olika pussel uppdelade i teman - från fantasy till dinosaurier. Spelets konst är skapad av konstnärer som är specialiserade på olika stilar. Här finns vackra målningar av varelser och landskap samt enklare teckningar för barn. Det finns något för alla! Eftersom spelet passar alla kan du justera svårighetsgraden genom att välja antal bitar - från 6 upp till 150! Ett utmärkt spel för både barn och vuxna. Lägg till lugn bakgrundsmusik och njut av en avkopplande eftermiddag. Sugen på lite tävling? Eller vill du lägga pussel tillsammans med vänner eller familj? Prova co-op-läget! Funktioner: - 35 olika pussel uppdelade i teman. - Varje nivå har 6 svårighetsgrader - från 6 till 150 bitar. - Vacker konst skapad av olika konstnärer. - Spela själv eller tillsammans med en vän i co-op.