Puzzle Book: Mountains Pack
Detta paket innehåller 10 olika landskap - från snötäckta toppar, via dimmiga bergskedjor till tropiska öar. Alla pussel har mellan 6 och 150 bitar och kan spelas solo eller i samarbete.