Putty Squad
Putty Squad är en hejdlös retro-spelupplevelse som getts liv för den moderna spelaren.Putty, kan blåsa upp, förvandla och sträcka sig, samt slå och absorbera för att ta sig an fiender och rädda fångade putties. Putty Squad innehåller omsorgsfullt skapade nivåer som sätter din tajming, förmåga och fantasi på prov i ett charmigt och otrolig beroendeframkallande äventyr!Putty Squad kommer att underhålla dig i timtal med kraftökningar och specialföremål att hitta och använda.