Pure Pool
Upplev en levande och livlig biljardhall i ditt eget vardagsrum, naturligtvis med VooFoo Studios spektakulära grafik! Pure Pool bygger även upp DNA-profiler under spelets gång och skapar AI-tolkningar av dig själv, dina vänner och dina rivaler som du sedan kan spela mot – även om de inte är online. Oavsett om du föredrar att spela ensam eller att mäta dig mot motståndet kan du förbereda dig på den näst bästa upplevelsen efter riktig biljard. Spelet innehåller fyra spellägen – från det klassiska "American 8 Ball Pool" till "Killer" – fyra utmaningar som sträcker sig från "Perfect Potter" till "Royal Rumble", och ett fullskaligt multiplayerläge online. Slipa på dina färdigheter, tävla mot de bästa spelarna i onlineturneringar och -matcher, och satsa på att ta dig in på de globala rankningslistorna.