Kliv ut på kasinogolvet, där stora insatser kan innebära stora vinster. Pure Hold’em innehåller sex olika bord, där det ena kräver mer skicklighet och beslutsamhet än det andra. Upplev sann kasinospänning från din soffa! Du får börja vid "Jokers"-bordet längst ned i det myllrande kasinot och jobba dig upp till de prestigefyllda "Aces"- och "Masters"-borden i VIP-takvåningen. Köp dig in i spelet med dina intjänade krediter, spela dina mörkar eller gå all-in – gör helt enkelt det som krävs för att lägga beslag på potten och vinna partiet. Om du har fru Fortuna på din sida kan du kamma hem storkovan och få chansen att spela på bättre bord. Ju högre upp du spelar, desto högre blir insatserna och desto större blir potten. Går du all-in?