Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition innehåller: - Tysklandskarta – DLC - Landini Rex F – DLC - Lindner Geotrac 134ep – DLC - Gomselmash Palesse CS-200 – DLC - Specialdräktpaket Upplev den globala naturen av modernt lantbruk i sin helhet med Pure Farming 2018: Digital Deluxe Edition. Utöka spelet med Tysklandskartan, som ger unika, regionsspecifika aktiviteter: odla raps och föda upp får. Få tillgång till tre extra, specialtillverkade maskiner och få fyra specialdräkter till din spelfigur. Bli global och utvidga ditt lantbruksimperium över fyra kontinenter!