Pure Chess: Steampunk spelpaket
Ge ditt schackbräde en ångdriven twist med detta steampunkpaket. Paketet är inspirerat av viktoriansk science fiction och innehåller en steampunkig zeppelinare och alldeles fantastiska pjäser!