Pure Chess Easter Island spelpaket
Easter Island-paketet till Pure Chess är inspirerat av de mystiska moai-statyerna på Påskön i Polynesien. Dessa huvudformade, monolitiska schackpjäser är vackert utformade och får statyerna att komma till liv på schackbrädet. Ladda ned paketet nu och spela Pure Chess på äkta Påskö-vis!