PUBG - BATTLEGROUNDS Plus
Få exklusiva BATTLEGROUNDS Plus-fördelar! Användare med Plus-status matchas bara med andra Plus-användare i tävlingsmatcher och får tillgång till privata anpassade matcher och XP-boostar, exklusiva Plus-kläder och mer därtill! I Plus-statusen ingår: - Exklusiva Plus-funktioner - Plus Transition Commemorative-hatt - Plus Transition Commemorative-bandana - Plus Transition Commemorative-handskar - Överlevarbas - 1 300 extra G-Coins som bonus *Det här paketet kan bara köpas en gång per konto. *De G-Coins du får som bonus är tillgängliga i 5 år efter att du får dem.