Prototyp av Batmobilen
BONUSMATERIAL FÖR SÄSONGSPASS; KÖP EJ OM DU REDAN HAR ETT SÄSONGSPASS. Chocka dina fiender med den här slimmade varianten av Batmobilen! I den unika Batmobileprototypen kommer du att kunna ösa på genom Gothams gator i våldsamma hastigheter och sätta dit dina fiender.