Protagonist's Costume "Nameless Warrior Garb"
En Wo Long: Fallen Dynasty-samarbetsdräkt som huvudpersonen kan bäta i spelet. Dräkter kan bytas genom att besöka ett av de Inns som finns i alla regioner av World Map och välja Change Clothing. Obs! Det här innehållet kan gå att hämta gratis eller köpa vid ett senare datum. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.