Project Starship
Susa igenom en galax full av möjligheter! Iklä dig rollen som Garret eller Gwen, två piloter som försöker rädda sin värld från en uråldrig ondska. Undvik faror, anpassa dig och överlev slumpvis genererade utmaningar som aldrig upprepas. Besegra gudar och demoner i oförutsägbar shoot 'em up kulregnsaction och gå på djupet för att konfrontera Dolda ögat som vakar över allt.