Professional Farmer: American Dream
Lev den amerikanska drömmen på din ranch i USA! Professional Farmer: American Dream – den senaste avknoppningen från Professional Farmer-serien – tar dig till en ranch i mellanvästerns fängslande landskap. Bygg din dröm som ranchägare i Amerika omgärdad av höga berg och frodiga åkrar så långt ögat når! Kör pickup och traktorer, sköt om boskap, odla dina åkrar och skörda din skörd! Ta tillfället i akt och specialisera dig inom den blomstrande amerikanska pumpabranschen. Arbeta med originell utrustning och mjölka kassakon!