Pro Fishing Simulator
Näst bäst efter att fiska på riktigt! Pro Fishing Simulator är en verklighetstrogen sportfiskesimulering för både nybörjare och vana fiskare. Prova på att fiska på alla de vackraste fiskeställena i världen och hala in den bästa fångsten genom att kombinera teknik och den bästa officiella utrustningen. - Res genom 9 fiskeområden baserade på verkliga platser runtom i världen – från Korsika till Schwarzwald och Colorado. - Bemästra 6 olike fisketekniker med olika gameplay: flugfiske, fiske med drag, båtfiske... - Fånga 79 olika typer av fiskar med verklighetstroget beteende. - Vinn och kombinera hundratals utrustningsdelar från officiella märken: Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s, Strike King… - Med vägledningar på alla nivåer, ett uppslagsverk med varje typ av fisk samt över 100 utmanande uppdrag. - Utmaningar med världsomspännande rankningar varje vecka och säsong.