Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack är ett estetikpaket som placerar din anstalt i en djup och grönskande, tropisk skog. Långt från civilisationen blir du tvungen att hantera dina interner samtidigt som du tar dig an naturens faror. Löser du uppgiften? Huvudfunktioner i Jungle Pack: Det är ett fängelse, i en djungel! Här får du trämöbler, fem nya golvtyper (en specifik för vatten!), en utomhusbiograf samt nya murar och dörrar – allt du behöver för att lyckas i djungeln. Tropisk feber (och hur du överlever den) Tropisk feber kan sprida sig bland internerna. Som tur är kan du bekämpa och hantera den med nätförsedda sängar, eldstäder och ett nytt toppmodernt medicinprogram. En annorlunda miljö I djungeln hittar du nya träd som du kan odla och sälja eller hugga ner för att få virke. Det finns även några trävarianter av bland annat vakttorn och avlopp.