Prison Architect - Island Bound
Välkommen till Alcatraz! Prison Architect: Island Bound introducerar fler sätt att bygga och sköta om ditt fängelse. Luft och hav: Använd färjor och helikoptrar för att leverera fångar och resurser direkt till områdena inne på anstalten. Tänk bara på att de kan användas till att smuggla in kontraband också. Etablera leveranskedjor: Maximera fängelsets effektivitet genom att knyta hamnar, helikopterplattor och vägar till specifika leveranser. Välj vilka tjänster som ska finnas tillgängliga på de olika platserna inom anstalten. Högsäkerhet: Nya säkerhetsalternativ gör det enklare att granska leveranser och visitera fångar. Skulle du tappa kontrollen kan du kalla in hjälp från fler nödtjänster. Ölivet: Anpassa ön med över 15 rutor och objekt med havstema. Forma omgivningen runt anstalten med vallgravar, floder och sjöar för extra säkerhet, eller bara för att. Vägförbindelser är överskattade! Alcatraz: Ta över det ökända fängelset på Alcatraz Island med två förinställda kartor.