Prison Architect - Gangs
De är organiserade och vill ta kontroll över ditt fängelse. Visa dem vem som bestämmer och stoppa deras planer! I Prison Architect: Gangs måste du noga hantera internerna, personalen och vakterna för att undvika upplopp och säkerställa ett fridfullt fängelse som ändå är lönsamt. Viktiga funktioner Träffa gänget: Gäng formas och växer när gängmedlemmar anländer genom intag eller rekrytering. Varje gäng har nu sina egna personligheter och karaktärsdrag, och de rekryterar gärna interner med liknande attribut. Kokpunkt: När gängen växer och börjar visa upp sin styrka kommer säkerhetsläget i ditt fängelse att nå en farligt hög temperatur. I ”Kokpunkt”-gränssnittet får du en detaljerad översikt av det som har påverkan på dina interners liv, vilket gör att du kan agera fort, hålla dem nöjda och förhindra okuvliga upplopp. Reformera och frige: Gängmedlemmar kan nu lämna sitt gäng. Hjälp dem att bli hederliga genom att ta bort deras tatueringar och skriva in dem i gängrehabiliteringsprogrammet. Nya rum: Använd tatueringsborttagningslokalen för att ta bort gängtatueringar, eller låt gängmedlemmarna träna i fajtklubblokalen för att använda sin destruktiva energi till att slåss i en kontrollerad miljö. Korrumperade vakter: Gängen kan övertala vakter att smuggla otillåtna föremål eller ta emot mutor. Du kan granska vakter under anställningsprocessen (Byråkrati) och rekrytera brottsutredare för att identifiera vakter som har bytt sida.