Prison Architect - Future Tech Pack
I en inte alltför avlägsen framtid … Direktör: Lin, Alexis Inläggsnummer: 6559X Äntligen är dagen här! Med hjälp av toppmoderna verktyg och avancerad robotik har vi byggt den perfekta anstalten. Inga fler rymningar, inga fler slagsmål – ordningen kommer att upprätthållas. Jag behöver bara trycka på den här knappen och låta tekniken göra sitt. … Åh nej, försöker han rymma igen? Future Tech Pack tar den senaste tekniken till ditt fängelse. Avancerade söklyktor Detta tekniska underverk spårar interner som missköter sig. De är utrustade med övervakningskamera, en dramatisk ljuskägla och en siren, så inget går obemärkt förbi. Och bäst av allt? Du kan styra söklyktorna själv! Nya golv, futuristiska dörrar och nyckelkort Kvadrater tillhör det förflutna – omfamna framtiden med sexkantiga och trekantiga plattor. Tack vare de nya blanka nyckelkorten som kan öppna alla futuristiska dörrar, behöver dina vakter inte längre några nycklar. Strukturella uppdateringar, enheter och söta robothundar Ta farväl av betongmurar och välkomna glas. Med glasväggar kan du hålla ständig koll på dina interner – och om inte det är nog så kan de också bära ett spårningsbälte. Följ deras position med spårningsmenyn, monitorer och routrar. Dessutom finns ett elstängsel tillgängligt om du känner att det behövs. Slutligen har vi ändrat designen på internernas och vakternas uniformer till en mer futuristisk stil. Och inte att förglömma: de två nya robotvakthundarna Subwoofer och Byte.