Prison Architect 2
Välkomna, arkitekter! Bygg och utveckla ditt eget fängelse i Prison Architect 2. Den klassiska fängelsebyggaren har brutit ut i 3D och det är upp till dig att förhindra rymningar! Viktiga funktioner: Världens bästa fängelsespel – nu i 3D! Använd dina resurser för att bygga, driva och kontrollera ditt fängelse i klassisk Prison Architect-stil – nu i tre fantastiska dimensioner! Designa varenda hörn av ditt fängelse och hantera allt från dagsscheman till matbestämmelser, samtidigt som du ser till att fängelset är tryggt, självförsörjande och säkert. Bygg det ultimata fängelset Etablera all infrastruktur i fängelset på flera våningar och använd massor av nya tjusiga verktyg som hjälper dig att bygga en toppmodern anstalt. Designen av ditt fängelse påverkar alla aspekter av internernas liv, så planera efter detta! De smartaste internerna någonsin Unika interner med egna planer. Nu bygger de tydliga relationer som påverkar deras beteende, fattar beslut baserat på önskningar och behov, och planerar bättre än någonsin. Se på när de interagerar och försöker navigera genom de dagliga prövningarna i ditt fängelse. Kom ihåg att alla val du gör antingen kan hjälpa eller hindra dina interners resa genom kriminalvården. Vilken relation kommer dina interner att ha till ditt fängelse? Fängelsemagnaten Etablera och driv en sann institution från toppen genom att bygga upp unika anstalter i ett nyligen uppgraderat karriärsläge som tar dig genom en helt ny världskarta. Kommer dina fängelser att bli monument över rehabilitering eller vedergällning? Och viktigast av allt, kommer de att betala dina räkningar? Varje åtgärd har en motåtgärd Alla val spelar roll – och dina kommer att avgöra fängelsets framtid. Mer kontroll än någonsin över interner, fängelsebestämmelser, arkitektur och mycket mer. Detta innebär fler saker som kan gå bra ... eller inte! Planera noga, annars kan du behöva hantera rymningar, gängkrig och alla möjliga dyra och destruktiva problem.