Prey: Typhon Hunter
Mooncrash inkluderar Prey: Typhon Hunter, en kostnadsfri uppdatering för online multiplayer. Typhon Hunter är en dödlig kurragömmalek mellan en överlevare (Morgan Yu) och fem andra spelare som förföljer, jagar och kamouflerar sig som de skepnadsbytande utomjordingarna Mimics. Varje förremål är potentiellt en fiende. Går Morgan eller Mimics segrande i slutändan?