Premium Point Bundle
Detta unika Premium Point-paket innehåller 330 poäng och prestigefyllda föremål som kan hjälpa dig att snabbt växa din favoritkaraktär! Missa inte detta engångserbjudande! Detta exklusiva paket innehåller: -330 Poäng -Intensive Note x5 -Väljbar Growth Box Ticket x10 **Om köpt kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/brukade spelobjekt som inte kan återhämtas. **Föremål från detta paket skickas till din meddelandebox direkt vid köp.