Predator: Hunting Grounds – Valkyrie Predator DLC Pack
Det sades att man garanterat kom till Valhall om rovdjursvalkyrian tog ens trofé. Det sågs som en enorm ynnest, och trots många försök att besegra henne var det ingen som rådde på hennes snabbhet och gudalika vapnen. Nu kan du spela som den mytomspunna jägaren med DLC-paketet Valkyrie Predator. Det innehåller en ny premiumklass med rustningsfärger och tidig tillgång* till rovdjurets mäktiga tvåhandsvapen Norse Hammer.