Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: Denna Yautja blev inspirerad av de vilda föreställningarna på gladiatorarenorna och fascinerades av krigarnas våldsamhet och anpassade deras taktik och rustning för att avspegla sina offers styrkor. Hans fiender mötte aldrig samma jägare två gånger eftersom han tog över deras färdigheter och stil. Treudd: Ett specialtillverkat tredelat spjut som ger lite mindre närstrids- och kastkraft men är enklare att hantera och bära, vilket gör att användaren kan bära runt på flera treuddar samtidigt.