Predator: Hunting Grounds - Cleopatra Predator DLC Pack
Från det gamla ökenriket reser sig det enda rovdjuret som besegrat Dutch i strid. Hon skonade honom för att skicka ett budskap till alla dumma nog att ge sig på henne. Ingen har kunnat mäta sig med hennes krafter på flera hundra år, och den här striden kan bli mer än de flesta jägare klarar av. Nu kan du få dina motståndare att darra som detta skoningslösa rovdjur. DLC-paketet innehåller premiumklassen Cleopatra Predator och tidig tillgång till ett nytt utseende till Predators Smart Disc-vapen.