astragon EntertainmentSimulering
Police Simulator: Patrol Officers: Ultimate Duty Edition är det perfekta sättet att starta din karriär som polis i Brighton utan att du missar något – det här omfattande paketet innehåller allt den här simulatorn har att erbjuda och finns till ett specialpris, jämfört med att köpa allt innehåll separat! Utöver huvudspelet, där du hanterar olika uppgifter, från trafikförseelser till stora incidenter i en realistisk öppen värld, får du gott om DLC att njuta av. Highway Patrol Expansion innehåller ett motorvägsområde, intensiva biljakter, PIT-manövrer och mycket mer. Unmarked Vehicle Pack och Special Police Vehicle Pack utökar dina fordon med ytterligare 9 polisbilar, samt 9 olika skins, och Tropical Taskforce Pack innehåller 6 somriga utstyrslar för poliser som jobbar under täckmantel. Utöver allt det ingår Season Pass, med ett Vehicle Customization Pack, ytterligare två polisbilar, ett till DLC-paket och en stor expansion, som allt är planerat att släppas under 2025. Ultimate Duty Edition innehåller: Huvudspelet Highway Patrol Expansion Tropical Taskforce Pack Unmarked Police Vehicle Pack Special Police Vehicle Pack Season Pass Vehicle Customization Pack Ny polisbil (3:e kvartalet 2025) DLC-paket (3:e kvartalet 2025) Ny polisbil (4:e kvartalet 2025) Stor expansion (2025/2026)