Pokettohiro
En grupp modiga hjältar måste samla fragmenten av den Magiska Kristallen för att möta den onde Svarta Riddaren och därigenom förhindra rikets undergång. Var beredd på att upptäcka en enorm öppen värld att utforska, med hemligheter och överraskningar i varje hörn. Ge dig ut på dolda grottor, skapa band med byborna och hjälp dem att lösa sina problem, upptäck användbara föremål för att ta dig vidare i ditt äventyr, befria fängslade hjältar och förena dem till din sak. Kommer dessa små hjältar att kunna återställa freden i riket? Funktioner: Sex unika spelbara karaktärer, var och en med sina egna förmågor och spelstilar. En vidsträckt och mångsidig värld, fylld med utmaningar och hemligheter att avslöja. Dolda grottor med episka boss-strider som prövar dina färdigheter. Fängslande sidouppdrag för att hjälpa byborna och fördjupa ditt äventyr. En mängd samlarföremål gömda över hela kartan, som belönar nyfikna äventyrare.