Pogui
Led en gullig liten valp säkert genom knasiga plattformar så att han kan få sin tupplur! Pogui är bara en liten hund som vill ta sig en tupplur, men det händer galna saker omkring honom hela tiden! Guida den älskvärda mopsen genom drömlika världar och hjälp honom att komma i säng. Pogui är ett sidoscrollande precisions-plattformsspel i retro-pixelstil. Spring, hoppa och rusa fram genom färgstarka men riskfyllda nivåer! Se till att valpen rör sig så snabbt som möjligt, men håll ett öga på uthållighetsmätaren! Du måste navigera genom världar med leksaker, sötsaker, soliga stränder och annat. Varje bana bjuder på nya och underbara mekaniker som kan hjälpa eller hindra dig längs vägen. Se Pogui ta på sig olika kläder, som till exempel en kockmössa eller rymddräkt, vilket gör honom ännu sötare.