PO'ed: Definitive Edition
PO’ed släpptes ursprungligen 1995 och är ett adrenalinfyllt förstapersons rymdskjutspel med spelinslag som inspirerats av generationens storheter DOOM och QUAKE. PO’ed: Definitive Edition har piffat upp det klassiska skjutspelet från 1995 med nya visuella effekter, kantutjämning, ökad bildhastighet, omdefinierade spelkontroller och upp till 120 FPS i 4K. BLI INTE BARA ARG, BLI PO’ED! Ditt rymdskepp har tagits över av utomjordingar. Dina stridskamrater har tillintetgjorts och din sufflé är förstörd! Vad ska du ta dig till? Ta ditt jetpack och ditt raketgevär och grilla dumskallarna! I PO’ed hittar du de 16 elakaste, galnaste och fulaste monstren i galaxen. Troll som kastar stenblock, robotar som skjuter plasma, gigantiska fladdermöss ... och vandrande rumpor! Titta inte, men alla letar efter något att äta. Kan det vara dig? PO’ed tar förstapersonsactionspel till en ny nivå! Flyg genom 25 effektfulla 3D-miljöer, samtidigt som du slåss mot onda utomjordiska varelser. Välj bland en stor uppsättning vapen, inklusive en borrmaskin och en köttbullsskjutare. Gör dig redo för ditt livs mest actionspäckade, tempofyllda och adrenalinpumpande 3D-spelupplevelse med oändlig rörelsefrihet!