Pocket Witch
Hjälp den lilla häxan att fly från en fängelsehåla i ett plattformsspel med pixelkonst! En liten häxa har blivit inlåst i en fängelsehåla fylld med fällor och dödliga fiender, och det är upp till dig att hjälpa henne fly! Pocket Witch är ett plattformsspel som kräver hög precision, presenterat i retrostil med pixelkonst, där den lilla häxan i huvudrollen måste bemästra en serie av hjärnkittlande utmaningar inrymda i en enda skärmbild för att stoppa den onde trollkarl som fängslat henne. Tillsammans med sin lilla fladdermus-kompis måste den lilla häxan hoppa och göra luftsprång över vassa träpålar och bassänger fyllda med syra, ducka under blad som flyger genom luften, undvika magiska trollformler och hitta nycklar för att öppna dörrar. Den här häxan må vara liten, men med din hjälp kan hon ta sig an de största hindren och fly till frihet!