Australiens största rivalitet inom motorsporten kommer till Project Motor Racing. I Aussie Rivals Pack möts två ikoner från V8 Supercars-eran 2013: 2013 års Ford Falcon FG och 2013 års Holden Commodore VF. Blått mot rött. Ford mot Holden. Årtionden av lojalitet mot sitt lag, familjegräl, hjärtskärande nederlag och triumfer i Bathurst samt minnen från söndagseftermiddagar – allt samlat i två oförglömliga V8-touringbilar och ett gratis DLC-paket. Dessa maskiner, byggda för ”Car of the Future”-eran, förenar all den råa attityden som gjorde australiensisk V8-racing till en av världens mest älskade arenor för touringbilar: 5-liters V8-kraft, bakhjulsdrift, stora bromsar, brutala kantstenar, stora sladdar, höga hopp och allt ”gnuggande” du någonsin kan behöva. På banan är de också allt du någonsin skulle kunna önska dig av australiensiska touringbilar: högljudda, fysiska, överstyrda, obarmhärtiga och kraftfulla. Hantera bakdelen, attackera kantstenarna, överlev berget och välj sida. Rött eller blått. Holden eller Ford. Commodore eller Falcon. Diskussionen börjar nu.