Planet Coaster: Vintagepaket
Återupplev den gamla goda tiden med vintagepaketet! Paketet innehåller två nya bergochdalbanor, fem nya attraktioner och över 230 miljödelar som ger din nöjespark en riktig retrokänsla. Få in klassiska inslag som barbershopkvartetter och trapetsgymnaster, och dekorera parkerna med historiska pynt samt en äldre tids underhållning som spådamer och popcornmaskiner. Zephyrus är den största bergochdalbanan. Den här snabba träkonstruktionen påminner om de tidigaste bergochdalbanorna. Sen har vi Aces Sky, med två biplan som flyger fritt i ett stort trärör. Round the World är ett speciellt pariserhjul som skiftar på en axel. Test Flight innehåller en flotta luftfartyg som tippar och rollar kring en pelare, och Centrum snurrar resenärerna i en dynamisk lutande centrifug. Sist men inte minst har vi Loop Da Loop (med inverterade gungande kabiner) och Hurricane (dubbla säten som snurrar).