Planet Coaster: Studiopaket
Nu är du regissör! Skapa episka scener och legendariska ögonblick med studiopaketet. Bygg den ultimata studioturen och skapa en storslagen filmupplevelse med tre nya attraktioner, runt 400 nya miljödelar och nästan 100 nya ritningar som placerar besökarna mitt i all action. Actionspäckade miljöer och byggnader Bygg Hollywood-kulisser och studioturer med nya miljödelar och väggar med studiotema. Skapa otroliga studior med greenscreens, animerad belysning, filmutrustning, fordonsstunt, dammoln, glaskross och mer därtill. Dramatiska nya attraktioner Hollywood-rundturen BIG SCREEN TOUR kommer till Planet Coaster: Console Edition med eldrivna spår som låter besökarna uppleva dina filmiska spektakel på nära håll. RE-MOTION är en modern simulatoraktig attraktion med en justerbar robotarm. HORROR HEIGHTS är en hårresande fritt fall-åktur i mörker för orädda gäster. Filmiskt ljud Ny musik, studiosorl och aktiverade ljudeffekter låter dina filmstudior få liv likt en riktig Hollywood-produktion.