Planet Coaster: Äventyrspaket
Ge dig ut på ett storslaget djungeläventyr med Planet Coasters äventyrspaket! Fyll parken med hungriga krokodiler och skrämmande mumier, bygg skimrande pyramider och storslagna tempel och lura gästerna att gå i uråldriga fällor. Redo för äventyr? Spännande nya attraktioner Gold Fever slungar besökarna genom ett mystiskt tempel i gruvvagnar. Island Adventure är en båttur med stor kapacitet, utformad för stora vattendrag. Land Ahoy är Island Adventures lillasyster som färdas genom egna mindre vattendrag och har fördelen att den inte behöver byggas på ett befintligt vattendrag. Äventyrliga miljöer Bygg oförglömliga djungelmiljöer med fler än 40 nya föremål som kan anpassas in i minsta detalj. Sätt skräck i besökarna med livsfarliga fällor och ge vattenattraktionerna nytt liv med plumsande flodhästar och hungriga krokodiler. Helt nya ritningar Välj bland mängder av nya ritningar för att placera ut färdigbyggda föremål genast. Du kan placera ut allt från ståtliga guldstatyer till lavafall för att skapa dina drömmars nöjespark. Renee Feu Renee Feu är det senaste tillskottet bland underhållarna. Hennes charmiga leende, flygutrustning och konfettikanon gör henne till djungelns drottning. Välkommen, Renee!