Pizza Tycoon
Gör en pizza som ingen kan motstå! Affärssimuleringsspelet Pizza Tycoon erbjuder ett flertal nya heta ingredienser! Arbeta dig upp i en utmanande kampanj, från att vara en enkel pizzabagare från Roms gator till att bli ägare av världens mest framgångsrika pizzakedja! Visa dina konkurrenter hur man säljer pizzor och skapa en unik smakupplevelse för dina kunder varje gång de besöker en av dina restauranger. Vare sig du gör detta med målfokuserad marknadsföring och fantastiska pizzor i eleganta restauranger eller genom att balansera på lagens kant med sporadiska sabotage och våldsdåd är helt upp till dig. Det är dags att ännu en gång berika världen med läckra pizzor och omdefiniera innebörden av god smak.