Pixie Plates
Vispa ihop läckra rätter, lägg dem på en tallrik, toppa dem perfekt och servera dem till en parad av bedårande fantasikunder! Tillaga härlig mat och dryck, från dekorerade bakverk och fina desserter till varma soppor, färgglada förfriskningar och andra smakrika specialiteter. Varje beställning behöver rätt ingredienser och den perfekta slutfinishen innan den är redo för dina magiska gäster. Det kan bli underbart livligt i köket! Håll noga koll på dina matlagningsstationer, se till att drycker inte svämmar över och använd varje tallrik smart medan nya kunder kommer in med nya beställningar. Om du låter maten tillagas för länge eller låter en dryck rinna över måste du slänga den i papperskorgen och börja om. När fler hungriga kunder dyker upp och flera beställningar väntar samtidigt händer det alltid något spännande bakom disken! Res genom 3 förtrollande världar i grundspelet, med 10 nivåer i varje. Varje värld bjuder på sin egen atmosfär, charmiga kunder samt temarätter och drycker att upptäcka! Funktioner: - Tillaga och servera en läcker variation av fantasyinspirerad mat och dryck - Skapa varje beställning steg för steg genom att laga mat, lägga upp och lägga till toppings - Möt bedårande kunder, inklusive pixies, grodor och andra nyckfulla varelser - Utforska 3 unika världar i grundspelet - Spela igenom 30 härliga nivåer - Håll köket igång smidigt medan du hanterar tallrikar och flera beställningar - Fördjupa dig i en ljus och nyckfull sagovärld En värld av söta skapelser och förtrollande kunder är alltid redo för nästa beställning!