Pixel Cafe
Välkommen till Pixel Cafe Dyk rakt ner i denna fängslande blandning av en tidshanterare i arkadstil och en visuell roman. Du ska hjälp en flicka från en liten stad att navigera sitt nya liv i en storstad. Ta del av hennes berättelse om ålderdom när hon knyter kontakter, övervinner svårigheter och kämpar för att hitta sitt värde. Upptäck gömda berättelser Utforska staden Karstok som sitter fast mellan ett socialistiskt förflutet och en kapitalistisk framtid. Delta i en känslomässig resa när du skapar kontakter med dina chefer och kunder i denna vackert utformade pixelkonstvärld. Bemästra konsten att koka kaffe och laga mat Bli mästare på att koka kaffe och laga mat genom din professionella resa på 10 helt olika barer. Gör dina kunder nöjda när du lär dig nya recept och anpassar dig till suboptimala arbetsförhållanden. Låter detta för lätt? Testa en av de 50 valfria Nightmare-nivåerna. Deras extrema svårighetsgrad kommer garanterat att hemsöka dig i dina drömmar. Inred ditt hem Andas nytt liv in i din mormors gamla hus. Köp möbler och lås upp affischer du kan använda som dekoration och gör detta hus till ditt egna. Upplev en känslomässig resa Bevittna en känslomässigt gripande berättelse som sträcker sig över tre generationer. Utforska både det förflutna och nutiden genom Pixels ögon och se hur minnen från hennes morföräldrar format hennes liv. Ett unikt soundtrack Fördjupa dig i spelets atmosfär när du lyssnar på det fängslande, originella soundtracket av Arkadiusz Reikowski. Spelet har en mängd olika genrer och känslor. Ge dig ut på en innerlig resa och upptäck kärnan i Pixel Cafe, där den känslomässiga historien äger rum, en kopp i taget.