Pineview Drive
En gammal övergiven herrgård ligger i slutet av Pineview Drive. En bekymrad man står vid dess portar och tittar på godset. För 20 år sedan besökte han detta hus tillsammans med sin fru Linda. Under deras vistelse försvann hans älskade spårlöst - hennes mystiska försvinnande är olöst. De olycksbådande legenderna som följer huset har blivit berömda. Sägnen säger att ingen har kunnat klara av mer än 30 dagar i herrgården sedan Lindas försvinnande. Du måste konfrontera en kraft som är större än du någonsin kunde ana och korsa barriären för att möte den ondska som omsluter denna kryptiska stuga. Det finns ingen tid att förlora för att lösa mysteriet med Lindas försvinnande och utforska den oroväckande historien.