PGA TOUR 2K21
Produkten slutar säljas den 2024/10/30. Spela mot proffsen. Spela med ditt gäng. I PGA TOUR 2K21 kan du spela enligt sportens regler eller hitta på egna! HELT NYTT PGA TOUR-KARRIÄRSLÄGE Visa att du har vad som krävs för att bli mästare i FedExCup. Ta dig an PGA TOUR-proffs under din karriär och få belöningar och utrustning längs vägen. PGA TOUR-PROFFS OCH NYA BANOR Spela mot Justin Thomas och 11 andra toppspelare på häpnadsväckande verkliga banor som TPC Sawgrass, East Lake Golf Club och mer därtill. BYGG DIN MYPLAYER OCH DRÖMBANA Skapa och anpassa din MyPLAYER med utrustning och kläder från dina favoritmärken. Designa den ultimata banan med tusentals alternativ. DOMINERA GREENEN OAVSETT FÄRDIGHETSNIVÅ Nybörjare kan ta hjälp av handledningar i realtid, tips och förslag på slag. Är du redan proffs? Finslipa ditt spel med proffssyn, avståndskontroll, förhandsgranskning av puttar och andra innovationer. SPELA MED FLERA Ge dig ut på banan med kompisarna lokalt och online i lägen som Alt-Shot, Stroke Play, Skins och 4-Player Scramble. SKRIV EGNA REGLER Styr ditt klubbhus med onlineklubbar. Kör hela säsonger och turneringar och få något att skryta om. Skapa inträdesregler och -krav, samt handikapp- och evenemangsinställningar. DE MEST REALISTISKA BANORNA HITTILLS Fairway, green, bunkrar, träd, sjöar, dammar – allt är inskannat från verkligheten för att göra banorna mer levande! Spelet presenteras som en äkta PGA TOUR-sändning med vacker grafik, dynamiska filmsekvenser och ett sömlöst reprissystem, samt kommentarer från Luke Elvy och Rich Beem.