Pet Show: Winter Animals
Med detta DLC låser du upp: – 24 unika nivåer med nya, söta bilder! – En ny ismekanik! – Räv-skin – Grävling-skin – Pingvin-skin – Isbjörn-skin – Säl-skin Upptäck bilder av vinterdjur!