Pet Show: Wild Animals
Med detta DLC låser du upp: – 24 unika nivåer med nya, söta bilder! – Nya fiender och utmaningar! – Gepardskin – Fennekskin – Ap-skin – Skunkskin – Ekorreskin Upptäck bilder av vilda djur!