Perfect Ninja Painter 3 (Windows)
Ny del av pusselplattformsspelet om ninjamålare med ny karaktär, nya funktioner och nya pussel. Perfect Ninja Painter 3 är ett färgstarkt pusselplattformsspel, spelare ger sig ut på ett pulserande äventyr med tre ninjakaraktärer som måste ge liv och färg till en värld som är höljd i gråskala. Beväpnade med penslar har ninjorna i uppdrag att färglägga hela nivåer, lösa pussel och övervinna hinder som kräver en smart blandning av kreativitet och strategi. När ninjorna rör sig genom sin färgglada resa måste de lösa allt mer komplexa pussel. Kommer du att hjälpa målarninjorna att slutföra sitt uppdrag och få tillbaka färg till sin värld?