Pepper Grinder
Pepper Grinder är ett actionladdat piratäventyr om huvudkaraktären Pepper, en havsälskande själ med passion för att leta dyrbarheter i jorden, och Grinder, en superkraftig borr. Pepper har blivit strandsatt och berövats på sin skatt, och måste nu snurra igång sin pålitlig medhjälpare för att ta tillbaka vad busiga narlings stulit. Med Grinder borrar sig Pepper genom terräng och vatten, kontrollerar maskiner och pulvriserar fiender som står i vägen för hennes kamp att ta tillbaka sin förlorade förmögenhet – med ränta! Peppers resa blir dock inte helt lätt, för mystiska varelser har börjat leta sig fram ur skuggorna … Tuff spelmekanik Färdas genom en färggrann, animerad värld med exakta rörelser, smidigt borrande och dödsföraktande hopp. Spännande borrning Tugga dig genom världen med Grinder och hitta nya borrkronor för att öka kaoset och lösa smarta pussel. Erövra och samla Plocka upp juveler och andra rikedomar under äventyret och lös in dem i butiker för att göra Pepper starkare, öppna upp nya vägar på världskartan och knip samlarklistermärken till ditt klistermärkesalbum.