Peglin
Drakarna har betvingat peglins och stulit allt ditt guld så länge du kommer ihåg. Nog är nog. Det är dags att vandra genom skogarna, erövra slottet, och dyka ner i hjärtat av drakens kammare för att ta tillbaka det som är ditt och lära drakarna en läxa. Peglin är en Pachinko Roguelike - Slåss mot fiender genom att samla speciella klot och träffa tappar för att göra skada. Fienderna är tuffa, och om du blir besegrad är ditt försök över, men du har kraftfulla klot med speciella effekter samt otroliga reliker som influenserar både dina fiender och fysiken du använder för att besegra dem. Sikta försiktigt för att överleva i denna unika turbaserade RPG. Funktioner: * Samla och uppgradera kraftfulla klot av olika typer och skaffa reliker för att besegra monsterna och bossarna som står i din väg. * Bekämpa fiender med Pachinko liknande spelupplägg. Träffa fler tappar för att orsaka mer skada. Använd trolldrycker som låter dig framkalla alla tappar på banan igen och/eller orsaka mer skada. Träffa bomber för att göra extra mycket skada på alla fiender på slagfältet. * Utforska ett nytt skogsområde varje omgång, med olika klot, fiender och överraskningar längs vägen.